Zainteresowany pozycjonowanie Google? Zajrzyj tutaj.

Pozycjonowanie to wiele działań mających na celu zwiększenie obecności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, produktu bądź usługi.

Google wartościuje wszystkie witryny www w oparciu o w przybliżeniu 200 przeróżnych wskaźników. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona bądź jej podstrona wyświetli się w SERP na konkretną frazę. Za istotne czynniki rankingowe specjaliści do spraw SEO uznają m.in. jakość treści, linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), a także responsywność.

Wpisując w przeglądarkę Google jakąś frazę, użytkownik otrzymuje listę stron, które algorytm ocenił jako najlepiej dopasowane do powyższego hasła. Jakie strony wyświetlają się w SERP wyżej niż pozostałe? W głównej mierze te, których treść jest dobrze wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. a przy tym niepowtarzalna. Na pozycje nie bez wpływu jest także szybkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), właściwie zoptymalizowany kod HTML, jak również ilość stron internetowych publikujących odnośniki do naszej witryny.

Czy warto powierzyć pozycjonowanie strony albo sklepu internetowego firmie SEO?

Google cyklicznie koryguje algorytm, dlatego warto zostawić pozycjonowanie i optymalizację stron oraz sklepów internetowych specjalistom. Świetnym wyborem będzie firma SEO, która posiada kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich firmach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, ale także marketingu internetowego czy programowania. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które także rozwiną firmę.

Założyłeś biznes? Pozycjonowanie w Google to obecnie konieczność!

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do właścicieli stron internetowych, które służą do prezentacji i sprzedaży produktów bądź usług firmy. Decydując się własny biznes nieroztropnie jest obecnie nie założyć strony firmowej albo ją utworzyć, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanna rywalizacja o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań prawie 97% klientów sprawdza w internecie informacje o lokalnych markach, co klarownie pokazuje do jak ogromnej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu lub strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa szansę, iż konsument wybierze naszą ofertę.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]