Zleć pozycjonowanie stron www.

Istnieją 3 popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu kluczowe jest dołączenie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę najczęściej:
– miejscowość (przykładowo “siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Żoliborz”)
– państwo (“producent słodyczy Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób mieszkających w tym samym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest preferowania również wówczas, gdy firma ma niewiele finansów na reklamę i nie ma możliwości rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “restauracja chińska“, to “restauracja chińska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Dalszy typ pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane wyjście dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Za sprawą odpowiedniego doboru słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords mocno się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie niższą konkurencję. Ważne jest także to, iż rośnie trend wpisywania długich zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– telefon LG G7 biały,
– obuwie puma Axis białe sklep online,
– golarka Braun Seria 3 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne w szczególności dla sklepów internetowych. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment towarów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową funkcję przed jednorazowymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, finały Pucharu Świata w piłce nożnej lub Dzień Ojca. Ten rodzaj pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków powinno się rozpocząć je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową albo zmienioną treść strony.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]