Szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak zatrudnić firmę SEO. Przekonaj się!
Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem wybrać rzetelną agencję SEO? Warto wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów, a najlepiej samego Google.
Google podpowiada, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO
Nie da się ukryć, że cała branża SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozwija się zasadniczo tylko za dzięki Google. Pomimo występowania licznych opcji, jak m.in. Bing, DuckDuckGo bądź Yahoo, nadal najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie pozyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, najczęściej nie jest to łatwe bez doradztwa speców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przygotowało krótki kurs, jak zatrudnić dobrą firmę SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna firma SEO?
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- stała kontrola stanu strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- umiejętność estymacji budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony.
Przedstawicielka firmy Google zaznacza też, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym pierwsze efekty dopiero po kilku miesiącach działań.