Uzyskaj kompetentną pomoc specjalistów z agencji reklamowej Kraków, skieruj się w to miejsce.
Akcje marketingowe powinny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na organizację i utrzymanie swoich sekcji ds. reklamy, tymczasem niewielkie firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.
W czym pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, obwoluty czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, billboardów, folderów czy plakatów. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikalne wpisy na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak np. Instagram, Twitter lub Facebook.
Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie jest to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji często polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu sympozjów, spotkań z klientami bądź targów, które na ogół wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie kompetentnego i zgranego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację imprezy integracyjnej czy też opracowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego grona kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]